Σε πλήρη αποτυχία οι online πωλήσεις αυτοκινήτων

Οι φιλόδοξοι στόχοι των αυτοκινητοβιομηχανιών για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν σε μεγάλο βαθμό αποτύχει

Σε πλήρη αποτυχία οι online πωλήσεις αυτοκινήτων

Η Volvo, η οποία είχε ως στόχο να έχει τις μισές από τις παγκόσμιες συναλλαγές οχημάτων της online μέχρι το 2025, εγκατέλειψε αυτόν τον στόχο, διαπιστώνοντας ότι το “μηδέν τοις εκατό” των ιδιωτών πελατών ολοκληρώνουν τις αγορές τους εξ ολοκλήρου online.

Διαβάστε περισσότερα στο carzine

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή