Η Opel παρουσιάζει τις υπηρεσίες OnStar στο συνέδριο eCall
Η Opel θα λανσάρει το Automatic Crash Response πριν τη διορία της Ε.Ε. για το eCall. Η OnStar ανταποκρίνεται σε περίπου 5.000 τροχαία ατυχήματα παγκοσμίως κάθε μήνα.
Η Opel επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία της να γίνει κορυφαίος παίκτης στη συνδεσιμότητα αυτοκινήτου αναλαμβάνοντας ενεργό ρόλο στο φετινό «eCall Days Germany», το μεγαλύτερο διεθνές συνέδριο στη Γερμανία για το Ευρωπαϊκό σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης στα αυτοκίνητα. Ανάμεσα στους συμμετέχοντες είναι πολιτικοί εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της αυτοκινητοβιομηχανίας, των προμηθευτών εξαρτημάτων και λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη.
Σκοπός της Γερμανικής εταιρίας είναι να λανσάρει την υπηρεσία διασύνδεσης οχημάτων «OnStar» σε όλη τη γκάμα επιβατικών μοντέλων της σε ορισμένες Ευρωπαϊκές χώρες ξεκινώντας από το 2015.
Στο «eCall Days Germany», η Catherine M. Bishop, διευθύντρια επέκτασης και στρατηγικής των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης της OnStar, και ο Gerrit Riemer, διευθυντής μετακίνησης του μέλλοντος στην Opel θα αναλύσουν τη συμβολή της OnStar στη δημόσια ασφάλεια. Ειδικότερα θα ενημερώσουν τους συνέδρους για το Automatic Crash Response (ACR) της OnStar.
Με το Automatic Crash Response, η OnStar συνδέει αυτόματα το όχημα με έναν ειδικά εκπαιδευμένο σύμβουλο μόλις διαπιστωθεί μία σύγκρουση. Αν ο οδηγός ή ένας επιβάτης ζητήσουν βοήθεια, ή δεν μπορούν να απαντήσουν, τότε μία ομάδα επείγουσας ανάγκης αποστέλλεται στον τόπο του ατυχήματος.
Η OnStar παρέχει πρόσθετη υποστήριξη σε επείγοντα περιστατικά και το ACR. Με τις Υπηρεσίες Έκτακτης Ανάγκης, αν ένας οδηγός, επιβάτης ή ακόμα και ένας περαστικός χρειαστούν επειγόντως βοήθεια, απλά πατάνε το σχετικό μπουτόν μέσα στο αυτοκίνητο. Θα συνδεθούν με σειρά προτεραιότητας με έναν ειδικό σύμβουλο ο οποίος μπορεί να επικοινωνήσει με την πυροσβεστική υπηρεσία, την αστυνομία ή τις πρώτες βοήθειες και να τους καθοδηγήσει μέχρι το αυτοκίνητο.
Η OnStar είναι κορυφαίος πάροχος συνδεδεμένων λύσεων ασφάλειας και προστασίας, υπηρεσιών μετακίνησης προστιθέμενης αξίας και προηγμένης τεχνολογίας πληροφορικής στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Η OnStar ήδη συνδέει περίπου 7.0 εκατομμύρια πελάτες σε ΗΠΑ, Καναδά, Κίνα και Μεξικό.
Σύμβουλοι παρακολουθούν το δίκτυο OnStar 24/7, 365 ημέρες το χρόνο. Κατά μέσο όρο, η OnStar λαμβάνει δύο κλήσεις το δευτερόλεπτο, ή 185.000 την ημέρα και αυτόματα ανταποκρίνεται σε περίπου 5.000 τροχαία ατυχήματα σε όλο τον πλανήτη κάθε μήνα.
Εκτός του ότι φέρνει το OnStar στην Ευρώπη, η Opel θα λανσάρει το 4G LTE με το οποίο το αυτοκίνητο καθίσταται ένα ευρυζωνικό Wi-Fi hotspot για μέχρι επτά κινητές συσκευές.