SEAT: Τρίτη συνεχόμενη χρονιά ανάπτυξης
Αύξηση των πωλήσεων της SEAT κατά 5% μέχρι τον Σεπτέμβριο, με 308.400 αυτοκίνητα το πρώτο 9μηνο του έτους, βελτίωση πωλήσεων για όλη την γκάμα μοντέλων και τις Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία και Τουρκία, σημείωσαν τα υψηλότερα ποσοστά ανάπτυξης.
Οι πωλήσεις SEAT σε παγκόσμιο επίπεδο, αυξήθηκαν κατά 4,9% μέσα στο πρώτο 9μηνο του έτους. Μέχρι τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία πούλησε 308.400 οχήματα, 14.400 περισσότερα σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους (294.000 πωλήσεις). Η πορεία των πωλήσεων συνέχισε να ακολουθεί την ίδια θετική τάση που άρχισε από το 2013 και ενισχύθηκε από το Leon, το Ibiza αλλά και από το νέο Alhambra. Μεταξύ Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2015, οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν κατά 29,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2012 (238.200 πωλήσεις).
Αιχμή του δόρατος σε αυτή την προσπάθεια αποτελεί το Leon. Οι πωλήσεις του πιο δημοφιλούς compact μοντέλου της μάρκας αυξήθηκαν κατά 5,8% και έφτασαν στις 122.400, 6.800 περισσότερες σε σχέση με το πρώτο 9μηνο του 2014. Η οικογενειακή estate έκδοση Leon ST, εδραίωσε την επιτυχία της με μία αύξηση 34,6% (44.100 πωλήσεις συνολικά). Το Ibiza σημειώνει επίσης πρόοδο με μία αύξηση 3,3%, φτάνοντας στις 119.100 πωλήσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο με τις πωλήσεις του ανανεωμένου ΙΒΙΖΑ GP2 να έχουν μόλις ξεκινήσει.
Ο Πρόεδρος της SEAT Jürgen Stackmann, εξέφρασε την ικανοποίηση του για την πορεία των πωλήσεων: «Έχουμε πετύχει σταθερή αύξηση από το 2013, χάρη στην θετική πορεία όλων των μοντέλων της γκάμας. Κατά την διάρκεια του τρέχοντος έτους ανανεώσαμε μοντέλα όπως το Ibiza, το Alhambra και το Toledo και λανσάραμε τα νέα action model CONNECT σε συνεργασία με την Samsung , εξοπλίζοντας τα μοντέλα μας με τα καλύτερα χαρακτηριστικά από άποψη συνδεσιμότητας. Θα συνεχίσουμε την επέκταση της γκάμας μας, ξεκινώντας από το πρώτο SUV της SEAT το 2016».
Σταθερή ανάπτυξη σε σημαντικές αγορές
Μέχρι στιγμής φέτος, η SEAT αύξησε τις πωλήσεις της στη Δυτική Ευρώπη κατά 5,8% (243.100, 2014: 229.700). Η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη αγορά, με 66.700 πωλήσεις ή 4,8% περισσότερες μονάδες σε σχέση με το 2014 (2014: 63.700). Η SEAT συγκαταλέγεται στις δέκα καλύτερες σε πωλήσεις μάρκες στη γερμανική αγορά με μερίδιο 3%. Στην Ισπανία, η SEAT παρουσίασε αύξηση κατά 17,8% με 9.300 περισσότερες πωλήσεις (61.500, 2014: 52.200). ωθούμενη από την ανάκαμψη της τοπικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Ιταλία είναι η τρίτη χώρα της Δυτικής Ευρώπης που η SEAT σημείωσε υψηλή ανάπτυξη κατά 24,7% με 11.900 πωλήσεις (2014: 9.500).
Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η απόδοση της SEAT είναι σαφώς καλύτερη από τον μέσο όρο. Η αύξηση των πωλήσεων κατά 9,2% (20.200, 2014: 18.500), οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε αγορές όπως η Τσέχικη Δημοκρατία, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,5% και η Πολωνία με αύξηση κατά 31,7%. Μεξικό (+11,0%, 17.400 πωλήσεις), Τουρκία (+50,8%, 11.000 πωλήσεις) και Ισραήλ (+40,7%, 6.500 πωλήσεις) ήταν επίσης μεταξύ των καλύτερων σε επιδόσεις αγορών μεταξύ Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου.
Στο Martorell κατασκευάστηκαν σχεδόν 33.000 περισσότερα αυτοκίνητα
Η παραγωγή στο εργοστάσιο της SEAT στο Martorell αυξήθηκε κατά 10% το πρώτο 9μηνο του έτους σε σύγκριση με την ίδια αντίστοιχη περίοδο του 2014, φτάνοντας τα 360.300 παραχθέντα αυτ/τα ή 32.700 περισσότερα σε σχέση με πέρσι (2014: 327.600). Η θετική πορεία των Leon, Ibiza και Audi Q3, έκανε το 2015 να είναι η χρονιά με τα υψηλότερα νούμερα παραγωγής στο Martorell από το 2002. Επιπλέον, το στολίδι αυτό της Μάρκας παραμένει το υψηλότερο σε όγκο παραγωγής εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ισπανία. Τα στοιχεία παραγωγής της SEAT στη Palmela (Πορτογαλία), Bratislava (Σλοβακία) και Mladá Boleslav (Τσεχία) παρουσίασαν αύξηση κατά 10, 5% μέχρι τον Σεπτέμβριο, με συνολικό μέγεθος 54.400 παραχθέντων αυτοκινήτων και στις τρείς εγκαταστάσεις (2014: 49.200).