Πώς λειτουργεί η σύγχρονη προπαγάνδα!
Μια πιο προσεκτική ανάγνωση ενός άρθρου πέρα από τον τίτλο αποκαλύπτει ανείπωτες αλήθειες
Άρθρο του κ. Οδυσσέα Βουδούρη,
Βουλευτή της «Δημοκρατικής Αριστεράς»
Διάβασα πρωτοσέλιδο τίτλο μεγάλης και έγκριτης κυριακάτικης εφημερίδας: "Eurogroup: Δεν θα χρειαστούν επιπλέον μέτρα στην Ελλάδα". Καθησυχασμένος, ο καθένας καταλαβαίνει: το Eurogroup, θεσμικά και επισήμως, μας διασφαλίζει ότι εφεξής δεν θα ληφθεί οποιοδήποτε επιπλέον μέτρο.
Όσοι όμως δεν σταθούν στο τίτλο, διαβάζουν στη συνέχεια τις "λεπτομέρειες": "Η Ελλάδα δεν θα χρειαστεί άλλο μεγάλο πακέτο λιτότητας, δηλώνει ο επικεφαλής του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων του Eurogroup, Τόμας Βίζερ".
Ο καθένας καταλαβαίνει την τεράστια απόκλιση ανάμεσα στον τίτλο και την πραγματικότητα. Αφενός, το "Eurogroup" προφανώς δεν ταυτίζεται με την άποψη που εξέφρασε ένας απλός τεχνοκράτης, λίγο-πολύ άγνωστος, μη πολιτικός και μη μέλος του ίδιου του Eurogroup, αφετέρου, η δήλωση αυτή, αν την διαβάσουμε "ανάμεσα στις γραμμές", σημαίνει ακριβώς το αντίθετο από αυτό που επιχειρεί να πει ο τίτλος: όχι "μεγάλο" πακέτο λιτότητας, σημαίνει ότι πρέπει να ετοιμαζόμαστε για "μικρό". Τώρα τι σημαίνει μεγάλο και μικρό, θα δείξει…
Διαβάστε περισσότερα:
Αν σκεφτούμε ότι η αναλογία αυτών που διαβάζουν όλο το κείμενο σε σχέση με αυτούς που βλέπουν μόνο τον τίτλο είναι 1 προς 10, αποκτούμε μια ιδέα για το πως λειτουργεί η σύγχρονη προπαγάνδα.