Ξεμπλοκάρουν μεγάλα έργα ύψους 13 δισ. ευρώ: Γραμμή «4» του Μετρό, ΒΟΑΚ, κοστολόγηση διοδίων

«Μετά από 17 μήνες προσπαθειών να ξεμπλοκάρουν τα μεγάλα έργα και θα ωριμάσουν τα νεότερα έχουμε ένα συνολικό πακέτο έργων ύψους 13 δις ευρώ» είπε ο κ. Καραμανλής

Ξεμπλοκάρουν μεγάλα έργα ύψους 13 δισ. ευρώ: Γραμμή «4» του Μετρό, ΒΟΑΚ, κοστολόγηση διοδίων
3'

Τα έργα υποδομής ύψους 13 δις ευρώ που θα πραγματοποιηθούν τα επόμενα χρόνια παρουσίασε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής, ξεκινώντας από το πρόγραμμα για την χιλιομετρική κοστολόγηση των διοδίων που θα ξεκινήσει με πολιτική εφαρμογή από την Ολυμπία Οδό.

«Μετά από 17 μήνες προσπαθειών να ξεμπλοκάρουν τα μεγάλα έργα και θα ωριμάσουν τα νεότερα έχουμε ένα συνολικό πακέτο έργων ύψους 13 δις ευρώ» είπε ο κ. Καραμανλής και συμπλήρωσε ότι πρόκειται για τα εξής:

  • Γραμμή 4 του Αττικό ΜΕΤΡΟ ύψους 1,5 δις ευρώ, που θα αλλάξει την Αττική με δεκαπέντε νέους σταθμούς από το Γουδί έως την Βείκου. Οι πρόδρομες εργασίες ξεκινούν εντός του πρώτου εξαμήνου 2021
  • Μετρό Θεσσαλονίκης: Κάποιοι προσφύγανε στο ΣτΕ και θα έχουν την ευθύνη καθυστερήσεων, αλλά θα είναι έτοιμο μέσα στο 2021
  • Πάτρα – Πύργος, ένα έργο που αν δεν το έχει σπάσει σε 8 κομμάτια ο ΣΥΡΙΖΑ για να ευχαριστήσει εργολάβο καναλάρχη θα ήταν έτοιμο.
  • ΒΟΑΚ: Σε 17 μήνες διαθέσαμε πάνω από 17 μελέτες, καταλήξαμε σε χάραξη και εντός τριμήνου θα έχουμε την έκθεση περιβαλλοντικών επιπτώσεων
  • Ε 25 ένα έργο που ξεκινά σε λίγο καιρό
  • Ακτιο- Αμβρακία, ένα πολύπαθο έργο που μπαίνει σε τροχιά ολοκλήρωσης εως 2023».

Ο υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε και στη νέα γενιά έργων που σχεδιάζεται με έμφαση στην ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να υπάρξει διασύνδεση των μεγάλων λιμανιών και των εθνικών οδών για να καταστεί η χώρα κεντρικό διακομιστικό κέντρο. Στα νέα σχέδια περιλαμβάνεται η επέκταση της Αττικής οδού αλλά και η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς την Δυτική Αττική με δύο νέους σταθμούς από την Ανθούπολη στο Ίλιον.

Αναφερόμενος στο «καυτό» ζήτημα των συγκοινωνιών, υπογράμμισε ότι έχουν αναληφθεί σημαντικές πρωτοβουλίες, οι οποίες όμως δεν είναι αρκετές για να λύσουν τα προβλήματα των πολιτών.

«Σήμερα στους δρόμους κυκλοφορούν 200 περισσότερα λεωφορεία ΚΤΕΛ. Συνολικά έχουμε κατά μέσο όρο 1.100 περισσότερα δρομολόγια. Προχωρούμε σε λίζινγκ 300 λεωφορείων. Στην Θεσσαλονίκη λειτούργησε με επιτυχία το πρόγραμμα λίζινγκ» είπε.

Για το ζήτημα αυτό ήρθε και σε αντιπαράθεση με τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ Πάνο Σκουρλέτη ο οποίος υποστήριξε ότι τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ δεν τηρούν τις υγειονομικές προδιαγραφές για προστασία από τον κορωνοϊό.

«Ποιος τα λέει αυτά. Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ είναι πιο σύγχρονα από αυτά που έχει ο δικός μας στόλος» αντέτεινε ο κ. Καραμανλής με τον κ. Σκουρλέτη να λέει «οι ειδικοί». Ο υπουργός έκλεισε τη συζήτηση λέγοντας: «Έλεος με τον λαϊκισμό. Σταματήστε να σπεκουλάρετε με την πανδημία».

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Κρούσματα σήμερα: 693 νέα ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ - 85 θάνατοι σε 24 ώρες - 552 οι διασωληνωμένοι

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή