«Δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση στη Λάρισα»: Η κατάθεση του προέδρου των μηχανοδηγών για τα Τέμπη
Τέμπη: Στον εφέτη-ανακριτή όλα τα έγγραφα για την επικινδυνότητα το σιδηροδρομικών διαδρομών
Το κατώφλι του εφέτη-ανακριτή Λάρισας πέρασε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών όπου κατέθεσε ενώπιών του όλα τα έγγραφα που έχουν σταλεί σχετικά με την επικινδυνότητα των σιδηροδρομικών διαδρομών, με φόντο το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, κατέθεσε όλα τα έγγραφα και τα εξώδικα που είχανε σταλεί το προηγούμενο διάστημα σχετικά με την επικινδυνότητα των διαδρομών στον σιδηρόδρομο με τα οποία επί της ουσίας εντοπιζόταν ζητήματα ασφαλείας των επιβατών αλλά και των εργαζομένων στον ΟΣΕ και στην Hellenic Train.
«Δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση στη Λάρισα»
Αναφορικά με την τηλεδιοίκηση, σημείωσε ότι στη Λάρισα δεν υπάρχει και ότι το μόνο που υπάρχει εκεί είναι μόνο ο πίνακας χειρισμού. Στο ίδιο πλαίσιο κινήθηκε και ο κ. Λάζου, ο πρόεδρος του επιχειρησιακού σωματείου, ο οποίος υποστήριξε ότι, από το 2000 και μετά θα έπρεπε να έχουν γίνει πάρα πολλά έργα που να συντείνουν όλα στην ασφάλεια του σιδηροδρόμου, τα οποία ωστόσο δεν έγιναν. Σημειώνεται ότι πως και ο ίδιος κατέθεσε ότι στο Σταθμό της Λάρισας δεν υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης.
Νωρίς το μεσημέρι προσήλθαν στο Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας δικηγόροι των θυμάτων προς παράσταση υποστήριξης της κατηγορίας και στόχο να αποδοθεί δικαιοσύνη.
Εν τω μεταξύ ο εφέτης-ανακριτής θα συνεχίσει τις κλήσεις μαρτύρων προς κατάθεση. Αύριο θα πραγματοποιηθούν οι απολογίες των δύο σταθμαρχών σε βάρος των οποίων εκκρεμούν διώξεις για διατάραξη στην ασφάλεια συγκοινωνιών, που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων.
«Μουδιασμένοι» οι επιβάτες των τρένων την 2η μέρα επαναλειτουργίας
Οι επιβάτες των τρένων και σήμερα (23/3) δεύτερη ημέρα της επανεκκίνησης των δρομολογίων των τρένων ήταν επιφυλακτικοί. Την ίδια ώρα, μετ' εμποδίων γίνεται η κίνηση των εμπορικών αμαξοστοιχιών στη Βόρεια Ελλάδα.
Οι πολίτες που χρησιμοποιούν τρένο δηλώνουν διστακτικοί και είναι λίγοι, κυρίως στα πρώτα βαγόνια όπου παρατηρούνται πολλές κενές θέσεις.
Σε ερώτηση του OPEN για το κατά πόσο νιώθουν ασφάλεια να χρησιμοποιήσουν ξανά τον προαστιακό και γενικότερα τα τρένα μετά την τραγωδία στα Τέμπη, άλλοι λένε πως δεν έχουν άλλη επιλογή, ενώ κάποιοι δήλωσαν πως νιώθουν ασφάλεια.
Μειωμένα δρομολόγια
Μετά την επανεκκίνηση, η μέγιστη ταχύτητα των τρένων είναι τα 80 χλμ, ενώ τα δρομολόγια για αεροδρόμιο είναι ανά μία ώρα και ανά δύο προς τη Χαλκίδα.
Από τον Πειραιά προς το αεροδρόμιο την Τετάρτη έγιναν 18 δρομολόγια, από τα Λιόσια για Κάντζα οκτώ, από Αθήνα προς Χαλκίδα 13, για Πάτρα 30 και για Κατάκολο προς Αρχαία Ολυμπία επτά.
Διαβάστε επίσης:
Τέμπη: Έγγραφο αποκαλύπτει τις κινήσεις του ΟΣΕ - Τρέχει να πάρει συσκευές ελέγχου θέσης
Τέμπη: Με υπόμνημα 80 σελίδων απολογείται ο επιθεωρητής – Τι θα ισχυριστεί
Tέμπη: «Ακόμα δυσκολεύομαι να περπατήσω, σώθηκα από θαύμα» - Η μαρτυρία της 22χρονης Ανθής