Ανοίγει ο κύκλος των ερευνών για τα Τέμπη – Νέα πρόσωπα στο κάδρο

Ο εφέτης ανακριτής που έχει αναλάβει την έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη αναμένεται να καλέσει και άλλα πρόσωπα ως κατηγορούμενους.

Ανοίγει ο κύκλος των ερευνών για τα Τέμπη – Νέα πρόσωπα στο κάδρο
3'

Ένας μήνας συμπληρώνεται σε λίγες ημέρες από την τραγωδία που σημειώθηκε στα Τέμπη και βύθισε στο πένθος το πανελλήνιο. 57 άνθρωποι οδηγήθηκαν στο θάνατο και η κοινωνία απαιτεί δικαιοσύνη για τα θύματα.

Οι έρευνες των Αρχών είναι σε εξέλιξη, ο σταθμάρχης της Λάρισας έχει ήδη προφυλακιστεί και την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να απολογηθούν οι δύο σταθμάρχες της βάρδιας και ο επιθεωρητής του ΟΣΕ.

Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει το Mega, με βάση τις καταθέσεις που έχουν ήδη δοθεί στον ανακριτή μέχρι τώρα, αναμένεται να ανοίξει ο κύκλος των ερευνών και να μπουν και άλλα πρόσωπα στο κάδρο.

Ο εφέτης ανακριτής έχει εξετάσει μάρτυρες, οι οποίοι είναι εργαζόμενοι του ΟΣΕ και συνδικαλιστές της Hellenic Train, οι οποίοι στο παρελθόν είχαν κρούσει των κώδωνα του κινδύνου σχετικά με την ασφάλεια των τρένων.

Βάσει των καταθέσεων και το απολογιών που θα δοθούν στο προσεχές διάστημα, ο εφέτης ανακριτής θα κρίνει ποιους θα καλέσει ως κατηγορούμενους στην επόμενη φάση.

Τι θα πουν στις απολογίες τους οι σταθμάρχες και ο επιθεωρητής

Εντός της επόμενης εβδομάδας θα απολογηθούν οι δύο σταθμάρχες, οι οποίοι είχαν αναχωρήσει νωρίτερα από τη βάρδια τους, για την τραγωδία των Τεμπών. Σύμφωνα με πληροφορίες, στην απολογία τους θα προσπαθήσουν να ελαφρύνουν τη θέση τους, με τον συμβασιούχο σταθμάρχη να αναμένεται να υποστηρίζει ότι δεν ήταν υποχρεωμένος να μείνει στη βάρδια μέχρι τις 23:00.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Mega, ο επιθεωρητής που θα καταθέσει υπόμνημα 80 σελίδων αναμένεται να υποστηρίξει πως εκείνος τα έκανε όλα σωστά και ότι από τις 22:00 μέχρι τις 23:00 το μοιραίο βράδυ είχε βάλει δύο σταθμάρχες στη βάρδια και πως όλα άλλαξαν εξαιτίας της καθυστέρησης της επιβατικής αμαξοστοιχίας για την οποία μάλιστα, όπως ισχυρίζεται, δεν τον ενημέρωσε κανείς.

Ο επιθεωρητής αναμένεται ακόμα να υποστηρίξει ότι οι δύο σταθμάρχες δεν τήρησαν το ωράριό τους, πως ήταν υποχρεωμένος να αξιοποιήσει και τους άπειρους σταθμάρχες και πως είχαν όλοι οι σταθμάρχες πιστοποίηση. Αναμένεται επίσης να επικαλεστεί την ολιγωρία στην εγκατάσταση της τηλεδιοίκησης και των έργων σηματοδότησης.

Ο σταθμάρχης ήξερε να χρησιμοποιεί τον πίνακα και να κάνει χάραξη

Ο 59χρονος ο σταθμάρχης που έχει προφυλακιστεί για την τραγωδία στα Τέμπη φαίνεται να γνώριζε πώς να χειριστεί το σύστημα τοπικής τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, σε αντίθεση με τα όσα δήλωσε κατά την απολογία του. Σε έγγραφο έχουν καταγραφεί όλες οι κινήσεις του τις ημέρες που είχε βάρδια στο σταθμαρχείο της Λάρισας.

Από τη νύχτα της 24ης Φεβρουαρίου και για 4 βράδια, ο 59χρονος πραγματοποίησε συνολικά 54 κινήσεις από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας, εκ των οποίων 9 ήταν αυτόματης χάραξης. Το μοιραίο βράδυ δεν καταγράφεται καμία κίνηση.

Διαβάστε επίσης:

Επανεκκινεί ο σιδηρόδρομος μετά τα Τέμπη; Στον αέρα η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Λάρισα: «Ήταν έγκλημα!» - Η κονκάρδα «μήνυμα» των μαθητών στην παρέλαση

25η Μαρτίου: Διαμαρτυρία για τα Τέμπη με μαύρα μπαλόνια και πανό στην παρέλαση της Θεσσαλονίκης

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή