Μειώνουν την επικοινωνία οι Έλληνες για λόγους οικονομίας
Μειώνουν από παντού τις δαπάνες οι Έλληνες προκειμένου να εξοικονομήσουν μερικά χρήματα και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους.
Περισσότεροι από 6 στους 10 Έλληνες (61%) αναμένεται να μειώσουν τις δαπάνες χρήσης κινητού τηλεφώνου, ενώ περίπου 1 στους 2 (52%) τις δαπάνες σταθερής τηλεφωνίας και το 53% τις δαπάνες ευρυζωνικής πρόσβασης μέσω φορητών συσκευών, σύμφωνα με έρευνα του IBM Institute for Business Value (IBV), σε μια προσπάθεια να εξορθολογίσουν τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό.
Αναφορικά με τον βαθμό ικανοποίησης των χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες η έρευνα ανέδειξε ότι το 33% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν δήλωσαν πως συχνά δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν κλήσεις από το κινητό τους τηλέφωνο και το 12% συχνά αντιμετωπίζουν διακοπές της σύνδεσής τους στη διάρκεια μιας συνομιλίας μέσω κινητού τηλεφώνου.
Το 50% συχνά δεν μπορούν να συνδεθούν στο Internet μέσω του κινητού τηλεφώνου τους και, αφού συνδεθούν, ένας στους πέντε καταναλωτές συχνά αποσυνδέεται απροειδοποίητα από το Internet. Το 19% δήλωσαν ότι τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να κατανοήσουν τον λογαριασμό και, ακόμη χειρότερα, το 17% πιστεύουν ότι τις περισσότερες φορές οι χρεώσεις είναι ανακριβείς.
Ωστόσο, οι καταναλωτές, σε ένα μεγάλο ποσοστό (35%), δεν παραπονούνται στον πάροχό τους. Το 27% δεν πιστεύουν ότι τα παράπονα θα έχουν οποιοδήποτε αποτέλεσμα και ένα ποσοστό 26% δήλωσαν ότι είναι μεγάλη ταλαιπωρία να προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του παρόχου τους.
Σύμφωνα με την έρευνα, η κοινωνική δικτύωση έχει εξελιχθεί σε βασικό μέσο επικοινωνίας για τους περισσότερους Έλληνες καταναλωτές, με το 87% να το χρησιμοποιούν σε εβδομαδιαία βάση.