Διευθυντής σούπερ μάρκετ έδενε σε στύλο και κακοποιούσε υπαλλήλους

Σάλο έχει προκαλέσει η αποκάλυψη του περιοδικού Der Spiegel ότι διευθυντής γερμανικής αλυσίδας σούπερ-μάρκετ έδενε σε έναν στύλο νεαρούς μαθητευόμενους εργαζόμενους, χρησιμοποιώντας πλαστικό περιτυλίγματος και διέταζε το προσωπικό να γράφει στα πρόσωπά τους με μαρκαδόρους στην διάρκεια καψονιών.

Διευθυντής σούπερ μάρκετ έδενε σε στύλο και κακοποιούσε υπαλλήλους
2'

Το ίδιο στέλεχος της εταιρίας απειλούσε επίσης ότι θα κλείδωνε τους εκπαιδευόμενους σε ένα δωμάτιο-καταψύκτη για 20 λεπτά αν δεν υπάκουαν στις εντολές του.

Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες εκπτωτικών σούπερ-μάρκετ στη Γερμανία που πωλούν κυρίως τρόφιμα σε χαμηλές τιμές. Ερωτηθείσα η εταιρία από το Γερμανικό Πρακτορείο για τις καταγγελίες περί κακομεταχείρισης των ειδικευόμενων εργαζομένων της, που έφερε στην δημοσιότητα παραδέχτηκε ότι αληθεύουν.

Η διεύθυνση της επιχείρησης ανέφερε ότι η συμπεριφορά αυτή στο κέντρο διανομής προϊόντων στο Μάλμπεργκ, στη νοτιοδυτική Γερμανία, της προκάλεσε κατάπληξη.

"Ανακαλύψαμε με φρίκη όταν διεξαγάγαμε εσωτερική έρευνα ότι η ουσία όσων περιγράφονται (στο δημοσίευμα) είναι ουσιαστικά αλήθεια", ανέφερε η εταιρία. Πρόσθεσε ότι δεν ήταν ενήμερη για τα καψόνια στα οποία υπέβαλε ο διευθυντής τους εργαζόμενους πριν το περιοδικό της ζητήσει να σχολιάσει την υπόθεση.

Στα μέλη του προσωπικού της που είχαν λάβει μέρος σε αυτές τις παρεκτροπές, όπως και σε ανώτερα στελέχη της, επιβλήθηκαν πειθαρχικά μέτρα, ανέφερε η εταιρία χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες.

Το δημοσίευμα του Spiegel βασίστηκε σε ένα βιβλίο που συνέγραψε ένα πρώην διευθυντικό στέλεχος της επιχείρησης και περιέχει την μαρτυρία ενός από τους υπαλλήλους της που υπέστησαν την κακομεταχείριση.

Το θύμα ανέφερε ότι ο διευθυντής της αποθήκης τον έδεσε τόσο σφιχτά με το πλαστικό, που χρησιμοποιείται στις αποθήκες για να σταθεροποιούνται τα προϊόντα τα οποία τοποθετούνται πάνω σε παλέτες, που μετά δυσκολίας κατάφερνε να αναπνέει.

Σύμφωνα με την μαρτυρία του, φωτογραφίες του καψονιού αυτού έχουν δημοσιευτεί στο Διαδίκτυο. Το ίδιο πρόσωπο είπε ότι δεν τόλμησε να διαμαρτυρηθεί ή να καταγγείλει τη μεταχείριση που υπέστη, διότι φοβόταν ότι θα απολυόταν.

Η συγεκριμένη επιχείρηση διαθέτει 1.790 καταστήματα στη νότια Γερμανία και ένα τεράστιο πρόγραμμα εκπαίδευσης προσωπικού.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή