Όλες οι νέες ταινίες (κριτική,κακίες,trailer,boxoffice) 27/9-3/10
Ο Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος ταξιδεύει στο χρόνο προκειμένου να επισκεφτεί την Κωνσταντινούπολη αλλά τον συλλαμβάνουν και ο γιατρός που του κάνει πρωκτοσκόπηση προκύπτει ότι είναι η χαμένη του αδελφή. Γεγονος που τον βοηθάει να κάνει αυτό που ξέρει να κάνει χειρότερα από κάθε άλλον: Να γράψει για σινεμά.
*Aυτή είναι η καλύτερη επιστημονική φαντασία της χρονιάς;
LOOPER: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ / LOOPER
Βαθμολογία: 8 / 10
Από αλλού το περιμέναμε όλη τη χρονιά και από αλλού μας ήρθε. Χωρίς διαστημόπλοια εξωγήινων, τέρατα και τζαζ πλανήτες. Με ένα απλό εύρημα, τόσο παλιό όσο σχεδόν και όλο το είδος του φανταστικού, το ταξίδι στο χρόνο. Κι από έναν πολλά υποσχόμενο σκηνοθέτη και σεναριογράφο, τον Ράιαν Τζόνσον, (“Brick”, “The Brothers Bloom”) που πηδάει με εκρηκτικό τρόπο στην τρίτη ταινία της καριέρας του, από την ανεξάρτητη παραγωγή στη high concept περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας. Κάνοντας τους πάντες στο εξωτερικό, κοινό και κριτικούς να παραμιλάνε ενθουσιασμένοι και να την αναδεικνύουν την ταινία σε «καυτό εισιτήριο» του φθινοπώρου. (ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΣ' ΤΟ TRAILER ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ)
*Όταν οι μαφιόζοι ανεβάζουν Σέξπιρ
Ο ΚΑΙΣΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ / CESARE DEVE MORIRE
Βαθμολογία: 6 / 10
Μπορώ να κατανοήσω γιατί κάποιοι από εσάς θα λατρέψετε το «Ο Καίσαρας Πρέπει να Πεθάνει». Όπως οι περισσότεροι από τους κριτικούς, καθώς και η κριτική επιτροπή του τελευταίου κινηματογραφικού φεστιβάλ του Βερολίνου, που στεφάνωσε την ταινία με τη Χρυσή Αρκούδα για τους 80χρονους σήμερα, θρυλικούς αφούς Ταβιάνι. Όμως κι εσείς ελπίζω να κατανοήσετε ότι πολύ απλά, σε μένα δε συνέβη κάτι τέτοιο. Συγκινήθηκα με μέτρο (και υπόκλιση απέναντι κυρίως στην ζωτικότητα των δύο κινηματογραφιστών), χειροκρότησα, αλλά ως εκεί. (ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΟ TRAILER ME ENA KΛΙΚ ΕΔΩ)
*Κωνσταντινούπολη ή Ινσταμπούλ;
Η ΑΞΕΧΑΣΤH ΠΟΛΗ / DO NOT FORGET ME INSTABUL
Το παραπάνω δίλλημα είναι ικανό να πυροδοτήσει ατέλειωτους ιντερνετικούς καυγάδες, με σωρεία υβριστικών μηνυμάτων κυρίως από τους πατριδοκάπηλους. Αυτούς δηλαδή που τοποθετούν την έννοια της πατρίδας, της ιστορίας και του πολιτισμού, σε κουτάκια συμβατά με τις προσωπικές τους βλέψεις και αναπηρίες. Ενώ η απάντηση είναι (νομίζω) ιδιαίτερα απλή: (ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΟ TRAILER ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ)
*Ο Ρόμπερτ Πάτινσον κάνει πρωκτοσκόπηση
COSMOPOLIS
Βαθμολογία: 4 / 10
Θυμάστε πριν από αρκετά χρόνια τι ακριβώς είχε γίνει στις αίθουσες των multiplex με το «Μάτια Ερμητικά Κλειστά?» Αν δε θυμάστε εδώ είμαι εγώ. Παραλίγο να γκρεμιστούν από τα γιούχα των πιτσιρικάδων. Ο λόγος; Το ότι όλοι τους είχαν πάρει από μια καλαθούνα ποπ κορν προκειμένου να δούνε την ταινία που πηδιέται ο Τομ Κρουζ και η Νικόλ Κίντμαν. Ούτε που ήξεραν τι είναι ο Κιούμπρικ ούτε που τους ένοιαζε, αν και δυστυχώς άρχισε να τους νοιάζει για λάθος λόγους ένα μισάωρο μετά την έναρξη της ταινίας. Διότι το πήδημα δεν ερχόταν, και το ψυχρό σουρεαλιστικό φροϋδικό σύμαν της ταινίας μαζί με τα βουτύρατα από το ποπ κορν, τους έπεσε όπως και ήταν αναμενόμενο βαρύ. Με αποτέλεσμα να ουρλιάζουν σε όλη τη διάρκεια της προβολής. Κάτι τέτοιο αναμένεται και εδώ. (ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΟ TRAILER ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ)
*Η πιο τρυφερή ταινία της χρονιάς;
Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ / L' ENFANT D' EN HAUT
BAΘΜΟΛΟΓΙΑ: 7 / 10
Έχω την εντύπωση πως το σινεμά της Ούρσουλα Μέγερ, η οποία σκηνοθετεί εδώ την μεστή συναισθηματικά, δομημένη από άκρο σ’ άκρο, τραγικά τρυφερή και ταυτόχρονα απελευθερωτική «Αδελφή μου», είναι η καλύτερη απάντηση στον Νταρντενισμό. Κοινώς στο σινεμά των αφών Νταρντέν που με ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως η τελευταία τους ταινία «Το παιδί με το ποδήλατο», στα δικά μου ταπεινά μάτια μου προκύπτει συνώνυμο ενός εκβιαστικού μελοδραματισμού στο όνομα του νεορεαλισμού. Αρκεί να προσέξεις τον επαγγελματικό, κινηματογραφένιο χειρισμό της κάμερας που χαρακτηρίζει την Μέγερ... (ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΟ TRAILER ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ)
*Καταστροφή στα ταμεία για Disney και Δικαστή Dredd
EΛΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ BOX OFFICE
Σκούρα ως μαύρο κατράμι τα πράγματα στο βομβαρδισμένο ελληνικό box office μετά τη σύντομη ανάταση του «Σκοτεινού Ιππότη», της«Μαγαδασκάρης 3» αλλά και του «Στη Ρώμη με Αγάπη». Σε ένα κακό εισπρακτικά φθινοπωρινό τριήμερο, πάνω στο ζέσταμα δηλαδή της σεζόν, η Disney και η Pixar έκανα ένα από τα χειρότερα ανοίγματα major ταινίας τους σε... (ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ)
***Επισκεφτείτε το CINEBOMB στο NEWSBOMB.GR, και νιώστε το σινεμά να εκρήγνυται
***Ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο facebook στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο profile Tassos Theodoropoulos, στο twitter ως klarinabourana ή στο terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης