Γιάννης Αντετοκούνμπο: Αγωγή σε εταιρεία με κρεβάτια - Το ποσό που ζητάει

Δικαστική διαμάχη με εταιρεία παραγωγής κρεβατιών ξεκίνησε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, καθώς δεν παρέλαβε όσα είχε παραγγείλλει για το νέο του σπίτι στην Αθήνα.

Γιάννης Αντετοκούνμπο: Αγωγή σε εταιρεία με κρεβάτια - Το ποσό που ζητάει
Instagram
2'

Μήνυση σε εταιρεία που παράγει πολυτελή κρεβάτια σε πολύ μεγάλα μεγέθη για πελάτες έκανε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, καθώς όπως υποστηρίζει δεν παρέλαβε τα προϊόντα που είχε παραγγείλει και είχε ήδη πληρώσει.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Sportico, ο Greek Freak, ο οποίος έχει κερδίσει 190 εκατομμύρια δολάρια στην καριέρα του στο ΝΒΑ και πολλά εκατομμύρια ακόμη σε διαφημίσεις, απαιτεί πλήρη επιστροφή των 95.391,65 δολαρίων για τα κρεβάτια. Επιδιώκει επίσης μια διαταγή για να εμποδίσει την εταιρεία να χρησιμοποιεί το όνομά του και την εικόνα για να εμπορεύεται τα προϊόντα της.

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο υποστηρίζει ότι έλαβε μόνο 11 από τα 43 συνολικά αντικείμενα που αγόρασε ως μέρος των τεσσάρων κρεβατιών και αυτό που έλαβε ήταν ελλιπές και αχρησιμοποίητο.

Για παράδειγμα, το κεφαλάρι ενός κρεβατιού «δεν είχε τα απαραίτητα εξαρτήματα για να συνδεθεί σωστά με το υπόλοιπο πλαίσιο του κρεβατιού». Ένα άλλο κρεβάτι είχε σκισμένο ύφασμα και είχε λάθος βίδες, με αποτέλεσμα τα πηχάκια του κρεβατιού να μην εφαρμόζουν σωστά. Ο Αντετοκούνμπο και η σύντροφός του, Μαράια, λένε ότι κάλεσαν την διευθύνουσα σύμβουλο και ιδρύτρια της εταιρείας, τουλάχιστον 20 φορές χωρίς αποτέλεσμα.

Η καταγγελία περιλαμβάνει επτά αξιώσεις, συμπεριλαμβανομένων αυτές για παραβίαση της σύμβασης, δόλια παρότρυνση, παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, ψευδή έγκριση και παραβίαση σιωπηρής εγγύησης. Ο Αντετοκούνμπο υποστηρίζει ότι δεν πήρε αυτό για το οποίο πλήρωσε. Η εταιρεία φέρεται επίσης να έκανε μεγαλειώδεις υποσχέσεις στον ιστότοπό της που «προκάλεσαν» τον Αντετοκούνμπο να κάνει μια παραγγελία.

Ο Γιάννης επίσης υποστηρίζει ότι η εταιρεία χρησιμοποιούσε τη φωτογραφία του χωρίς την άδειά του για να δείξει ότι συνδέεται με τα προϊόντα της. Αυτή η προφανής συσχέτιση θα μπορούσε να «προκαλέσει σύγχυση, λάθος και εξαπάτηση» και να οδηγήσει τους καταναλωτές να πιστέψουν εσφαλμένα ότι υποστηρίζει την εταιρεία.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή