Ο (βγαινόπουλος) Πατέρας – έργα και ημέρες
Φαινόμενα νεοπλουτισμού, άνδρες security, «υψηλοί» προσκεκλημένοι, πούρα, μεγάλοι αναπτήρες -από εκείνους που κυκλοφορούν μαζικά στην αγορά και στα φανάρια- και μεγαλοστομίες συνέθεσαν την παρουσία του Νίκου Πατέρα στις εξέδρες του Ολυμπιακού Σταδίου, την εποχή της προεδρίας του. Μια εποχή που επιχειρήθηκε η αλλοίωση της αισθητικής του φιλάθλου του Παναθηναϊκού μέσα από … λιμανίσια πρότυπα.
Ακόμη και κάποιοι που «πίστεψαν» στον Νίκο Πατέρα σήμερα φέρονται απογοητευμένοι. Οι ίδιοι άνθρωποι, πλέον, μιλώντας σον κύκλο τους αναφέρονται σε «μπαινόπουλους» και «βγαινόπουλους». Μάλιστα, λέγεται ότι ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και ο «Τζίγγερ», σκέφτονται μέχρι και την απαγόρευση της εισόδου στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Σταδίου για τους κ.κ. Πατέρα και Βγενόπουλο.
Ο Νίκος Πατέρας απογοήτευσε, έκανε το life style του, επεδίωξε να κάνει κουμάντο με τα λεφτά των άλλων, πήγε να δημιουργήσει μια κατάσταση στο παρασκήνιο η οποία δεν άρμοζε σε όσα πρεσβεύει ο Παναθηναϊκός και οδήγησε σχεδόν νομοτελειακά τον Παναθηναϊκό στο αδιέξοδο.
Ο Νίκος Πατέρας, ο οποίος προσπαθούσε να δώσει την εικόνα του μεγαλο – εφοπλιστή προέδρου, χωρίς ωστόσο να βάζει ο ίδιος λεφτά, μετά από 2,5 χρόνια προεδρίας αφήνει στον Παναθηναϊκό, της οικονομικά υγιούς εποχής Βαρδινογιάννη, παθητικό 160 εκάτ. ευρώ. «Όλα για το φαίνεσθαι και από ουσία μηδέν», λένε άνθρωποι που γνωρίζουν την ΠΑΕ εκ των έσω. Από την πλευρά του, ο Ανδρέας Βγενόπουλος μόνο έταζε, αφού μαζί με τον Πατέρα τον Μάιο θα έβαζαν δήθεν 50 εκατ. ευρώ. Έλεγαν μάλιστα ότι είχαν και έτοιμη πρόταση. Τι αποδεικνύεται σήμερα; Ότι οι γνώσεις του Νίκου Πατέρα από μπάλα δεν εκτείνονται πολύ πέρα των τελευταίων ετών, δηλαδή από τότε που επέλεξε –χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία, βέβαια- να ασχοληθεί με τα του Εθνικού…
Έτσι ο «μυρωδιάς» -όπως τον αποκαλούν ακόμη και πρώην φίλοι του- Πατέρας πέτυχε το ακατόρθωτο: να οδηγήσει τον Παναθηναϊκό από νταμπλούχο στο -5 και η ομάδα να κάνει μια από τις χειρότερες ευρωπαϊκές της πορείες στο Τσάμπιον Λίγκ. Όσο για την αγωνιστική εικόνα; Άστα … Οι οργανωμένοι του Παναθηναϊκού τους έστειλαν ένα τουλάχιστον αυστηρό μήνυμα στο παιχνίδι του αγώνα μπάσκετ ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και την Αρμάνι Μιλάνο «Ο ΠΑΟ δεν είναι μαγαζί για δύο, Πατέρα και Βγενόπουλε πηδήξατε απ’ το πλοίο». Τώρα άνθρωποι του Πατέρα λένε δεξιά και αριστερά, ότι είναι ο εφοπλιστής «με τη μεγαλύτερη ρευστότητα, cash». Κάτι τέτοια ακούει ο Βαρδινογιάννης και τρελαίνεται. Αυτή η ρευστότητα προέρχεται, δήθεν, από την πώληση πλοίων πριν από δυο χρόνια. Όμως, οι κακές γλώσσες επιμένουν «τα πλοία ήταν παλιά και έτσι τα χρήματα λίγα». Όπως και τότε που μπήκε στις εκδοτικές επιχειρήσεις του Κωστόπουλου και του Λυμπέρη και αποχώρησε άρον – άρον. Οι δικοί του μάλιστα στην πιάτσα έλεγαν ότι «δεν τον κέρδισαν τελικά τα media, αλλά κέρδισε από τη ρευστοποίηση των μετοχών κατά την αποχώρησή του». Ίσως ο καλύτερος τίτλος για το ρεπορτάζ θα ήταν «Για το θεαθήναι».
Ο «mediaρχης» και «ηγέτης» του Παναθηναϊκού, δεν έχει ούτε media, ούτε ομάδα να διοικεί. Του έμειναν, όμως, οι παρτίδες από τα πούρα και τους αναπτήρες για να βλέπει μαζί με τους φίλους του την ομάδα από το σπίτι …
πηγή: newscode.gr