Σε πτώση λόγω smartphones το ad blocking στην Ελλάδα
Συγκεκριμένα, η έρευνα «Ad-Blocking in Greece» που πραγματοποίησε για 2η συνεχόμενη χρονιά η TailWind, η εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG έδειξε ότι η χρήση ad blocking στην Ελλάδα, σε επίπεδο unique browsers, ανέρχεται στο 17,3% (-2,3% σε σχέση με το 2016), μείωση που οφείλεται κυρίως στην αύξηση πρόσβασης στο internet από mobile συσκευές οι οποίες έχουν πολύ μικρότερο ποσοστό ad blocking. Ως προς το προφίλ των Ελλήνων χρηστών ad blocker, αν και η πλειοψηφία εξακολουθεί να είναι άνδρες, ηλικίας 18-34 και υψηλού μορφωτικού επιπέδου, παρατηρείται αύξηση χρήσης στις γυναίκες (+6% σε σχέση με το 2016).
O κύριος λόγος που ωθεί τους καταναλωτές στη χρήση εφαρμογών ad blocking, παραμένει η αποφυγή ενοχλητικών διαφημίσεων. Ενώ η πλειοψηφία των χρηστών ad blocking, δήλωσε ότι θα απεγκαθιστούσε την εφαρμογή εάν οι διαφημίσεις γινόντουσαν λιγότερο ενοχλητικές και δεν επηρέαζαν την πλοήγηση τους. Η έρευνα, η οποία τελεί υπό την αιγίδα των ΣΔΕ, ΕΔΕΕ και ΙΑΒ HELLAS και στην οποία συμμετείχαν κορυφαίοι Έλληνες εκδότες, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Focus Bari και την Oriel κατά το χρονικό διάστημα 11-31 Οκτωβρίου σε συνολικά 72 τοπικά sites.