Η υβριδική Corvette E-Ray έχει ένα καυτό μυστικό
Είναι πράγματι εντυπωσιακό πως κάθε φορά οι μηχανικοί βρίσκουν τρόπους να διατηρούν αναλλοίωτα τα DNA των σπορ μοντέλων τους.
![Η υβριδική Corvette E-Ray έχει ένα καυτό μυστικό](https://img.bbmd.gr/img/1260/max/82/2023/01/24/CORVETTE-E-RAY-DRIFT-1.jpg?t=cwQbJiz3tu2NkYmiX-AH9w)
Του Γιάννη Σκουφή
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα ήταν τόσο του Ford Focus RS με το καταπληκτικό ελεγχόμενο drift-mode ή της τετρακίνητης BMW M5 με ένα πρόγραμμα αποδέσμευσης της μεταφοράς της ισχύος στον εμπρός άξονα για πισωκίνητη απόλαυση.
Η νέα τάξη των πραγμάτων θέλει τα πάντα να εξηλεκτρίζονται και πολλά supercars να αποκτούν υβριδικά συστήματα και ηλεκτρικά μοτέρ. Ένα από τα πιο πρόσφατα δείγματα είναι αυτό της Corvette E-Ray, η οποία είναι υβριδική και έχει και ένα ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί αποκλειστικά τους εμπρός τροχούς.
Και επειδή σε πολλούς ίσως να μην αρέσει η ιδέα μιας τετρακίνητης Corvette, οι μηχανικοί σκέφτηκαν να δώσουν την επιλογή της απεμπλοκής του ηλεκτρικού μοτέρ από την μετάδοση ώστε να μπορεί ο οδηγός του αμερικανικού supercar να κάνει ακόμη και burnout.
![](https://img.bbmd.gr/img/900/max/82/2023/01/24/CORVETTE-E-RAY-DRIFT-2.jpg?t=qhgjt-ILM6DFt1-wVbcqUg)
Τι έκαναν; Δημιούργησαν ένα κρυφό mode. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι να απενεργοποιήσει το traction control και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας και στη συνέχεια να τραβήξει ταυτόχρονα και τους δύο μοχλοδιακόπτες (paddles) του τιμονιού.
Τότε ο V8 θα ανεβάσει στροφές μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. και όταν ο οδηγός απελευθερώσει τα paddles οι πίσω τροχοί θα αρχίσουν να σπινάρουν χαρίζοντας ένα καυτό burnout. Εννοείται πως ο οδηγός θα πρέπει να κάνει τους κατάλληλους χειρισμούς με το τιμόνι για να ελέγχει το αυτοκίνητο. Τόσο απλά.