Hellenic Train: Ξεκίνησαν τα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη με δύο εμπορικές αμαξοστοιχίες

Ξεκίνησαν τα πρώτα δρομολόγια εμπορικών αμαξοστοιχιών μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, έπειτα από ένα μήνα μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών

Hellenic Train: Ξεκίνησαν τα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη με δύο εμπορικές αμαξοστοιχίες
3'

Από χθες κινούνται δύο εμπορικές αμαξοστοιχίες. Η μια από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη και φεύγει 22:20 και μια από τη Θεσσαλονίκη προς το Θριάσειο που ξεκινάει στις 21:45.

Τα δρομολόγια ξεκίνησαν, έναν ακριβώς μήνα μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς που διέκοψε κάθε δραστηριότητα των ελληνικών σιδηροδρόμων.

Εδώ και περίπου μια εβδομάδα έχει επανεκκινήσει μέρος των δρομολογίων των σιδηροδρόμων με αυξημένα μέτρα ασφαλείας.

Συγκεκριμένα:

  • Πλέον, κάθε σταθμός στελεχώνεται με δυο σταθμάρχες και όλοι οι προαστιακοί συρμοί με δυο μηχανοδηγούς και τουλάχιστον έναν συνοδό.
  • Επιπλέον, μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.
  • Το όριο ορίζεται στα 80 χλμ/ώρα σε προαστιακούς και εμπορευματικούς συρμούς και στα 100 χλμ/ώρα στις επιβατικές αμαξοστοιχίες.
  • 2 σταθμάρχες σε κάθε σταθμό
  • 2 μηχανοδηγοί +1 συνοδός στον Προαστιακό

Μείωση ταχύτητας

  • 80χλμ σε προαστιακούς/εμπορευματικούς συρμούς
  • 100χλμ σε επιβατικές αμαξοστοιχίες
  • Τα δρομολόγια είναι προγραμματισμένα ανά μία ώρα για τον προαστιακό, και ανά δύο ώρες για τη Χαλκίδα.

Η κίνηση για την πρώτη μέρα στον σταθμό Λαρίσης δεν ήταν ιδιαίτερα αυξημένη, ενώ αναμένεται το τι θα γίνει στη συνέχεια και κατά τη διάρκεια της μέρας.

Αποφεύγουν τα πρώτα βαγόνια

Ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών, Γιάννης Κοκκινάκης μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA» για την επανεκκίνηση των τρένων, 23 μέρες μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο κ. Κοκκινάκης αναφέρθηκε στην κίνηση των τρένων αλλά και για τον προβληματισμό των επιβατών. «Μιλούσαμε αρκετά με τον κόσμο, τους εξηγούσαμε τι έχει γίνει και τι γίνεται από εδώ και πέρα. Το τρένο είναι ασφαλές ως μέσο μεταφοράς. Έχουν μειωθεί οι ταχύτητες κατά πολύ και ο προαστιακός στην Αθήνα δουλεύει άψογα. Βέβαια ο κόσμος έχει έναν φόβο μέσα του και προτιμά να πηγαίνει στα πίσω βαγόνια. Δεν μπορούμε να πούμε κάτι γι’ αυτό, ίσως και εμείς το ίδιο να κάναμε, αλλά το τρένο είναι ασφαλές, μπορεί ο κόσμος να μετακινηθεί. Τις επόμενες μέρες θα ενταθεί ο κόσμος, θα δούμε περισσότερη κίνηση, ο κόσμος αρχίζει και εμπιστεύεται τον σιδηρόδρομο. Πιστεύω να πάνε όλα καλά. Ευχαριστούμε όλα τα μέσα για την συνδρομή σας στην επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων, δώσατε κουράγιο και σε μας και στον κόσμο. Οι συνοδοί βοηθούν τον κόσμο να μην συνωστίζεται στα βαγόνια», είπε αρχικά ο κ. Κοκκινάκης.

«Δώσαμε στην αμαξοστοιχία ένα υπόδειγμα που λέγεται 1001. Καθορίζει τη διαδρομή της μέχρι τον επόμενο σταθμό. Η εκπαίδευση των προηγουμένων σταθμαρχών έγινε κανονικά με τις ώρες που αντιστοιχούν στον καθένα. Θα θέλαμε να δείξουμε στα νέα παιδιά την δουλειά και να τους βοηθήσουμε», συμπλήρωσε.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή