Η καμπύλη ανάπτυξης της Ινδίας προσελκύει ξένους λιανοπωλητές
Η Ινδία προσελκύει ένα πλήθος διεθνών εμπορικών σημάτων από όλο τον κόσμο
Η Ινδία έχει αυτή τη στιγμή την τέταρτη μεγαλύτερη αγορά λιανικής στον κόσμο και η λιανική αγορά της χώρας έχει υποστεί σημαντική μεταμόρφωση, καταγράφοντας τεράστια ανάπτυξη τα τελευταία 10 χρόνια. Ο τομέας αυτός εξακολουθεί να αποτελεί σημαντική δύναμη στο εγχώριο και παγκόσμιο πλαίσιο.
Σύμφωνα με μια έκθεση του Boston Consulting Group (BCG) και της Ένωσης λιανοπωλητών της Ινδίας (RAI), η λιανική αγορά της χώρας έχει αυξηθεί από 820 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 και είναι έτοιμη για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, με τις προβλέψεις να δείχνουν άλμα στα εντυπωσιακά 2 τρισεκατομμύρια δολάρια μέσα στην επόμενη δεκαετία.
Σύμφωνα με αναφορές, η λιανική αγορά της Ινδίας αναμένεται να φτάσει τα 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027 και τα 2 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2032, αυξάνοντας κατά 25% CAGR (σύνθετος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης).
Για να γίνουν μέρος της καμπύλης ανάπτυξης λιανικής της Ινδίας, πολλές παγκόσμιες μάρκες εισέρχονται στην Ινδία με την Reliance Brands Ltd., τον κλάδο λιανικής για ετικέτες υψηλής ποιότητας, έως το 2025.
Σύμφωνα με αναφορές, μετά την επιτυχημένη εισαγωγή του λιανοπωλητή Sephora στην Ινδία το 2023, η Reliance Retail, με επικεφαλής την κόρη του Mukesh Ambani, Isha Ambani, πρόκειται να λανσάρει έξι παγκόσμιες μάρκες λιανικής στην Ινδία — Old Navy, Armani Cafe, Asos , Shein , EL&N. Café, και Sandro and Maje.
Οι προσπάθειες της Reliance να φέρει περισσότερες παγκόσμιες μάρκες στην Ινδία ενισχύθηκαν με το άνοιγμα του Jio World Plaza που ανήκει στην Reliance Industries Ltd, του μεγαλύτερου πολυτελούς εμπορικού κέντρου της χώρας που βρίσκεται στην εμπορική περιοχή Bandra Kurla Complex της Βομβάης, όπως αναφέρει το India Weaving Destiny.
Οι ειδικοί έκριναν ότι η Ινδία προσελκύει παγκόσμιες καταναλωτικές μάρκες λόγω του νεαρού πληθυσμού της χώρας και του αυξανόμενου διαθέσιμου εισοδήματος.
Το βρετανικό πολυεθνικό δίκτυο επαγγελματικών υπηρεσιών Deloitte εκτιμά ότι η Ινδία θα είναι η τρίτη μεγαλύτερη καταναλωτική αγορά έως το 2030 μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα, αναφέροντας ότι η αναμενόμενη προσθήκη 110 εκατομμυρίων νοικοκυριών μεσαίου εισοδήματος και 14 εκατομμυρίων νοικοκυριών υψηλού εισοδήματος θα τροφοδοτήσει τις λιανικές δαπάνες στο η χώρα.
Ο τομέας του λιανικού εμπορίου συμβάλλει σημαντικά στο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (ΑΕΠ) και στην απασχόληση της Ινδίας, καθώς αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 10% του ΑΕΠ της χώρας και απασχολεί περίπου το 8% του πληθυσμού, σύμφωνα με αναφορές.
Σύμφωνα με την έκθεση της Deloitte India με τίτλο «Future of Retail», η διείσδυση λιανικής στο Διαδίκτυο προβλέπεται να αυξηθεί με εξαιρετικό ρυθμό, ξεπερνώντας το offline λιανικό κατά 2,5 φορές την επόμενη δεκαετία.
Η έκθεση προβλέπει ότι ο τομέας του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου, ο οποίος ανερχόταν σε 70 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2022, θα εκτιναχθεί στα 325 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030.
Η έκθεση της Deloitte India αποδίδει αυτές τις προβλέψεις στην ταχεία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στις πόλεις της βαθμίδας 2 και 3, οι οποίες έχουν ξεπεράσει τις αγορές της βαθμίδας 1 όσον αφορά τις συνολικές παραγγελίες.
Η Ινδία γίνεται ολοένα και περισσότερο φιλόδοξος προορισμός για παγκόσμιους ιδιώτες επενδυτές, καθώς ένα ευρύ φάσμα ξένων εμπορικών σημάτων δραστηριοποιείται στην αγορά της χώρας, σε όλο το καταναλωτικό φάσμα.
Η Ινδία προσελκύει ένα πλήθος διεθνών εμπορικών σημάτων από όλο τον κόσμο, καθώς η χώρα έχει γίνει εστία για ξένες εταιρείες λιανικής τα τελευταία χρόνια και το αυξανόμενο ενδιαφέρον που έχουν δείξει οι παγκόσμιες μάρκες για την είσοδο σε αυτή την αγορά είναι προφανές.
Σύμφωνα με το McKinsey FashionScope , η Ινδία αναμένεται να υποδεχθεί εκατοντάδες παγκόσμιες μάρκες τα επόμενα χρόνια.
Σύμφωνα με μια έκθεση του Rediff που δημοσιεύθηκε τον Απρίλιο, περίπου 25 διεθνείς μάρκες λιανικής πώλησης που πωλούν προϊόντα τρόπου ζωής και πολυτελείας είναι πιθανό να εισέλθουν στην Ινδία το 2024. Σύμφωνα με τον Rediff , τρεις τέτοιες παγκόσμιες μάρκες λιανικής μπήκαν στην Ινδία το 2021 και 11 το 2022, ενώ ορισμένες 24 διεθνείς μάρκες υπολογίζεται ότι εισήλθαν στην ινδική αγορά το τελευταίο έτος (2023).
Η πύλη ανέφερε, επικαλούμενη τον διευθύνοντα σύμβουλο και διευθύνοντα σύμβουλο της Anarock Retail Anuj Kejriwal , ότι παγκόσμιες εταιρείες λιανικής έρχονται στην Ινδία για τον πληθυσμό της μεσαίας τάξης.
«Η δύναμη δαπανών των αστικών Ινδών καταναλωτών αυξάνεται και επώνυμα προϊόντα σε κατηγορίες όπως είδη ένδυσης, καλλυντικά, υποδήματα, ρολόγια, ποτά, κουζίνα, ακόμη και κοσμήματα γίνονται σταδιακά δημοφιλή για χρήση σε επιχειρήσεις και αναψυχή», φέρεται να είπε ο Anuj Kejriwal. από την πύλη. Οι ειδικοί είπαν ότι η οικονομική ανάπτυξη της Ινδίας και το «άνοιγμά της στις παγκόσμιες τάσεις» είναι δύο βασικοί παράγοντες που προσελκύουν ξένες μάρκες.
Εν τω μεταξύ, μια έκθεση NDTV Profit, επικαλούμενη την εταιρεία λύσεων franchise Franchise India Holdings Ltd., ανέφερε ότι ένα σμήνος παγκόσμιων εμπορικών σημάτων λιανικής βρίσκεται στην ουρά για να ανοίξει καταστήματα στην Ινδία, καθώς τουλάχιστον 160 διεθνείς λιανοπωλητές βρίσκονται επί του παρόντος σε συνομιλίες, αναζητώντας συνεργάτες για να εισέλθουν στη χώρα τομέα λιανικής φέτος. Αυτός θα είναι ο υψηλότερος αριθμός ξένων εμπορικών σημάτων που εισέρχονται στην Ινδία μέσα σε ένα χρόνο μέχρι στιγμής, ενώ αυτές οι παγκόσμιες μάρκες αναμένεται να ανοίξουν 5.000 καταστήματα σε όλη την Ινδία μέσω της διαδρομής franchise τα επόμενα πέντε χρόνια και σωρευτικά να επενδύσουν περίπου 250 εκατομμύρια δολάρια, αναφέρουν τα επιχειρηματικά νέα πύλη, επικαλούμενη τον πρόεδρο της Franchise India Holdings, Gaurav Marya