Οι αληθινές ιστορίες πίσω από τις σειρές που βλέπουμε στην TV
Παραγωγές μυθοπλασίας, βασισμένες σε αληθινά γεγονότα, προσελκύουν το κοινό
Κάποιες αποτελούν προϊόν καθαρής φαντασίας, κάποιες άλλες βασίζονται σε μυθιστορήματα και διηγήματα, ενώ κάποιες ακόμη έχουν αντλήσει έμπνευση από αληθινά γεγονότα. Σειρές, που πρωταγωνιστούν τη φετινή σεζόν, ζωντανεύουν στην TV πραγματικές ιστορίες ή ιστορικά γεγονότα.
Στο MEGA έχουμε παρακολουθήσει ήδη τους δύο πρώτους κύκλους του «Famagusta», ενώ στις 3 Νοεμβρίου έρχεται η τρίτη και τελευταία σεζόν. Πρόκειται για μία από τις πιο επιτυχημένες σειρές των τελευταίων ετών που συγκίνησε, σχολιάστηκε και κέρδισε μία θέση στο Netflix. Η παραγωγή, που υπογράφει το δίδυμο Ανδρέας Γεωργίου και Βάνα Δημητρίου, ξεκίνησε το ταξίδι της με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974. Μέσα από 24 επεισόδια, η σειρά καταγράφει από την αρχή τα τραγικά γεγονότα από το ξημέρωμα που η ζωή των πρωταγωνιστών, σχεδόν παιδιά τότε, άλλαξε για πάντα. Famagusta, μάλιστα, είναι η φράγκικη ονομασία για την Αμμόχωστο, πρωτεύουσα της ομώνυμης επαρχίας της Κύπρου. 50 χρόνια τώρα, η Αμμόχωστος μοιάζει με ανοιχτή πληγή, περιβάλλει χιλιάδες ανθρώπινες ιστορίες ενός τόπου που έσβησε από τον χάρτη και όμως κρύβει ακόμη ένα κομμάτι από την ψυχή όσων την άφησαν πίσω τους.
Στις 3 Νοεμβρίου, στο Μεγάλο κανάλι, ξεκινά η παραγωγή «17 Κλωστές» που συστήθηκε την περσινή σεζόν μέσα από την COSMOTE TV. Η σειρά 6 επεισοδίων, σε σενάριο Μιρέλλας Παπαοικονόμου - Κάτιας Κισσονέργη και σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια, αναμένεται να καθηλώσει και στην ελεύθερη τηλεόραση καθώς βασίζεται σε μία αληθινή ιστορία-σε ένα έγκλημα που άφησε εποχή. Η σειρά διαδραματίζεται στα έτη 1906-1909 στα Κύθηρα και εξιστορεί μία από τις μαζικότερες δολοφονίες που γνώρισε ποτέ η χώρα. Κεντρικό πρόσωπο της ιστορίας είναι ο Αντώνης, ένας φιλήσυχος τσαγκάρης που υποδύεται ο Πάνος Βλάχος. Ο Αντώνης είναι ένα αγαπητό πρόσωπο μέχρι τη στιγμή που κατηγορείται ότι έκανε ανήθικες προτάσεις σε μια παντρεμένη πελάτισσά του. Μετά από αυτό το περιστατικό, η τοπική κοινωνία τον εξωθεί σε φυγή. Μετακομίζει στον Πειραιά, χωρίς ωστόσο να μπορεί να ορθοποδήσει. Η ιστορία επαναλαμβάνεται και στη μεγαλούπολη, αφήνοντας τον Αντώνη οργισμένο και πικραμένο απέναντι στον κόσμο. Μην μπορώντας να διαχειριστεί τον θυμό του, αποφασίζει να επιστρέψει στα Κύθηρα και να πάρει εκδίκηση.
Ο «Γιατρός» συστήθηκε στο κοινό την περσινή σεζόν, μέσα από τον ALPHA, και κέρδισε τους τηλεθεατές. Έτσι, φέτος επέστρεψε με δεύτερο κύκλο επεισοδίων και τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη στον καλύτερο τηλεοπτικό ρόλο της καριέρας του. Ο Ανδρέας Βρεττός είναι κορυφαίος γιατρός και διευθυντής της παθολογικής κλινικής σε ένα απ’ τα καλύτερα νοσοκομεία της χώρας. Βλέπει τη ζωή του να ανατρέπεται όταν ο πατέρας ενός ασθενή τον πυροβολεί θεωρώντας τον, άδικα, υπαίτιο για το θάνατο του γιου του από ιατρικό λάθος. Ο Ανδρέας σώζεται, αλλά ο τραυματισμός στο κεφάλι του προκαλεί αμνησία των δώδεκα τελευταίων χρόνων. Ο Ανδρέας, αφού συνειδητοποιήσει τη νέα του πραγματικότητα, παίρνει την απόφαση να ξεκινήσει τη ζωή του πάλι από το μηδέν… Πίσω από το σίριαλ κρύβεται, όμως, μία αληθινή και συγκινητική ιστορία που αφορά στη ζωή του Pierdante Piccioni. Πρόκειται για τον γιατρό που ήταν επικεφαλής στο τμήμα επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου Lodi. Το 2013, ενεπλάκη σε αυτοκινητιστικό ατύχημα, το οποίο του προκάλεσε εγκεφαλική βλάβη, με αποτέλεσμα να χάσει τη μνήμη του για 12 χρόνια. Για την ακρίβεια, οι μνήμες του έχουν σταματήσει στις 25 Οκτωβρίου του 2001, την ημέρα των γενεθλίων του γιου του.
Το προσεχές διάστημα θα δούμε και μία εμβληματική παραγωγή, στην ΕΡΤ1, με τίτλο «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», σε σκηνοθεσία και σενάριο Όλγας Μαλέα. Η κοινωνική βιογραφική σειρά 10 επεισοδίων καταγράφει με διεισδυτική ματιά τη μεταμόρφωση της νεαρής Μαρίας Κάλλας από ασχημόπαπο στη μεγαλύτερη ντίβα όλων των εποχών, την περίοδο της Κατοχής, στην Αθήνα. Παρακολουθούμε τη Μαρία μέσα από τη σχέση της με τα βασικά πρόσωπα της νεανικής ζωής της: τη μητέρα της, την Ισπανίδα δασκάλα της, τον βαρύτονο εραστή της, την πιανίστρια αδελφή της, τον Γερμανό μαέστρο. Όμως, καθένας από αυτούς, εντυπωσιασμένος από το ταλέντο της, έχει άλλα σχέδια για τη Μαρία. Μ’ ένα ταξίδι ανάμεσα στην αγάπη και την αιωνιότητα, η Μαρία ψάχνει κάποιον που θα την αγαπήσει γι’ αυτό που είναι, χωρίς όρους ή απαιτήσεις. Η έλλειψη αγάπης αποτελεί την κινητήρια δύναμη, ώστε να αναπτύξει το ταλέντο της και να καλλιεργήσει τη μοναδική φωνή της, που αποτελεί σημείο αναφοράς και ορόσημο για την όπερα παγκοσμίως.