Francis Wong (CEO realme) στο Newsbomb.gr: Πώς κερδίσαμε την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών

Σε μία από τις βασικές αγορές της realme, ενός εκ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων brands smartphones και ψηφιακών συσκευών παγκοσμίως, εξελίσσεται η Ελλάδα, με την εταιρεία να θέτει ως στόχο να βρίσκεται την επόμενη χρονιά μέσα στους τέσσερις κορυφαίους -από πλευράς πωλήσεων- κατασκευαστές της αγοράς.

Francis Wong (CEO realme) στο Newsbomb.gr: Πώς κερδίσαμε την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών
6'

Γράφει ο Δημήτρης Μαλλάς

Αυτό τονίζει σε συνέντευξη του στο Newsbomb.gr o Francis Wong, διευθύνων σύμβουλος της realme Europe, σπεύδοντας να προσθέσει ότι το πλάνο είναι να συνεχιστούν οι επενδύσεις στην τοπική αγορά, προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της.

Σύμφωνα με τον κ. Wong, η realme είναι ένα brand που ενσωματώνει το πνεύμα της καινοτομίας και τη διαρκή επιδίωξη της κορυφαίας ποιότητας. Αντιπροσωπεύει δε ένα ταξίδι γεμάτο από ευκαιρίες για τη μεταμόρφωση του κλάδου των smartphones, με στόχο να αλλάξει με θετικό τρόπο τις ζωές των καταναλωτών. «Πριν από 5 χρόνια, υπήρχαν περί τα 701 brands παγκοσμίως στην αγορά των smartphones. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό, η realme πέτυχε να πουλήσει 2 εκατ. τεμάχια από το πρώτο μοντέλο της και να ανοίξει νέες αγορές το 2019. Έχοντας επεκταθεί σε 61 χώρες παγκοσμίως, η realme έχει φθάσει να είναι ο 6ος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones παγκοσμίως. Για εμάς η πρόκληση είναι να συνεχίσουμε να ενισχύουμε την παρουσία μας στην Ευρώπη και την Κίνα» σημειώνει ο κ. Wong, προσθέτοντας ότι είναι ιδιαίτερα υπερήφανος για το γεγονός ότι η realme έχει εξελιχθεί στον ταχύτερα αναπτυσσόμενο κατασκευαστή παγκοσμίως και ειδικά στην Ευρώπη, με τον αριθμό των χρηστών της να έχει ξεπεράσει τα 100 εκατ. και να πλησιάζει τον στόχο των 200 εκατ. «Η realme είναι ένα κατασκευαστές που αρέσκεται να κάνει τολμηρά βήματα προς τα εμπρός και να κάνει μεγάλα όνειρα με στόχο να επαναπροσδιορίσουμε την αγορά των smartphones και να διαμορφώσουμε το μέλλον της τεχνολογίας», αναφέρει το υψηλόβαθμο στέλεχος της realme.

Παρά το «νεαρό» της ηλικίας της, η realme έχει πετύχει εξαιρετικές επιδόσεις στην Ευρώπη το 2023. Στο β’ τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Canalys, το μερίδιο της έφθασε στο 8% στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη, φέρνοντάς την στην 4η θέση στην περιοχή. «Στην Ελλάδα το μερίδιο αγοράς μας, έφθασε στο 5% και μας έφερε στην 5η θέση» επισημαίνει ο κ. Wong, ο οποίος προσθέτει ότι «αυτή η επιτυχία δείχνει την ισχύ του brand μας και την αυξανόμενη δημοτικότητα των προϊόντων μας στους Έλληνες καταναλωτές».

«Αυτό που μας διαφοροποιεί είναι η συνεχής ανάπτυξη μας. Σύμφωνα με την Counterpoint, είμασταν ο μοναδικός κατασκευαστής που σημείωσε αύξηση στο β’ τρίμηνο του 2023 με μία ετήσια αύξηση της τάξεως του 12%. Θέλουμε να εξελιχθούμε σε έναν σημαντικό ‘παίκτη’ στην ευρωπαϊκή αγορά των smartphones και μέσα στην επόμενη τριετία έχουμε θέσει φιλόδοξους στόχους, καθώς επιδιώκουμε να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας στις βασικές αγορές μας» αναφέρει ο κ. Wong, ο οποίος εκτιμά ότι η προσέγγιση «τόλμησε να κάνεις το άλμα» (dare to leap) που αποτελεί το σλόγκαν της realme, έχει αποδώσει.

Αυτό που επιδιώκει η realme είναι να προσφέρει ένα διαφοροποιημένο προϊόν που να ενσωματώνει κορυφαίες τεχνολογίες σε προσιτές τιμές αλλά και να προσφέρει στους καταναλωτές μία ευρεία γκάμα συσκευών.

Ο κ. Wong επισημαίνει ότι η realme προσφέρει μία ευρεία γκάμα συσκευών που απευθύνονται σε διαφορετικά στρώματα της αγοράς: «Ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε την τέλεια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων, χαρακτηριστικών, σχεδιασμού και προσβασιμότητας, διασφαλίζοντας ότι οι πιο πρόσφατες τεχνολογίες είναι προσιτές σε όλους. Μία προσέγγιση που έχει κερδίσει τους καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο».

Ένα παράδειγμα είναι τα μοντέλα της σειράς realme 11 Pro, τα οποία διαθέτουν μία κορυφαία κάμερα με ανάλυση 200MP και τεχνολογία 4x lossless Zoom με επιδόσεις που καλύπτουν τις ανάγκες όλων των καταναλωτών, όπως επισημαίνει ο κ. Wong, ο οποίος αναφέρεται και στη συνεργασία με τον σχεδιαστή της Gucci, Matteo Menotto. «Το αποτέλεσμα είναι τα μοντέλα της σειράς 11 Pro να ξεπεράσουν τις προσδοκίες μας και οι πωλήσεις στον πρώτο μήνα διάθεσης τους στην Ευρώπη να είναι διπλάσιες σε σχέση με εκείνα της σειράς 9 Pro».

Η σημασία της ελληνικής αγοράς για τη realme

Όσον αφορά στην ελληνική αγορά, ο κ. Wong εξηγεί ότι η realme Europe επικεντρώνεται σε βασικές αγορές όπως είναι η Πολωνία, η Ιταλία, η Ισπανία και τα Βαλκάνια. «Ως μία από τις αγορές όπου δραστηριοποιηθήκαμε νωρίς, η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη αγορά για εμάς στα Βαλκάνια και είναι κρίσιμης σημασίας για την ευρύτερη ευρωπαϊκή στρατηγική μας».

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της realme Europe, η συνεχιζόμενη επιτυχία και επέκταση στην Ελλάδα αποτελούν «ξεκάθαρες ενδείξεις της δέσμευσης μας να προσφέρουμε καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών. Και καθώς συνεχίζουμε την πορεία μας, η δέσμευση μας στην Ελλάδα παραμένει σταθερή. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ελληνική αγορά μέσα από τη δημιουργία ισχυρών συνεργασιών, την παρουσίαση καινοτόμων προϊόντων και δίνοντας έμφαση στην ικανοποίηση του καταναλωτή» αναφέρει ο κ. Wonf, προσθέτοντας ότι ο στόχος είναι η realme να καθιερωθεί ως μία προτιμητέα επιλογή για τους Έλληνες καταναλωτές και να βρεθεί στην 4η θέση των κατασκευαστών smartphones στην ελληνική αγορά.

Όσον αφορά στα επόμενα βήματα της realme, ο στόχος για την Ευρώπη είναι ο διπλασιασμός των πωλήσεων σε βασικές αγορές μέσα στην επόμενη τριετία. Και το πλάνο, σύμφωνα με τον κ. Wong, περιλαμβάνει 4 στρατηγικές πρωτοβουλίες. Η πρώτη είναι η συνεχής έμφαση στην καινοτομία και να διασφαλιστεί ότι κάθε προϊόν της realme θα διαθέτει ένα τουλάχιστον κορυφαίο τεχνικό χαρακτηριστικό. Η δεύτερη πρωτοβουλία είναι η επένδυση σε τεχνολογικές καινοτομίες σε τομείς όπως είναι οι επιδόσεις, η φωτογραφία και ο σχεδιασμός. Η τρίτη είναι ότι θα συνεχιστεί μεν η έμφαση στην κατηγορία των συσκευών με τιμή πώλησης τα 100-400 ευρώ αλλά από το 2024, η realme σχεδιάζει να δώσει έμφαση και στην κατηγορία των 400-600 ευρώ. Και η τέταρτη είναι η συνεχιζόμενη έμφαση σε βασικές αγορές όπως είναι η Ελλάδα ως μέρος των Βαλκανίων, η Ισπανία, η Πολωνία και η Ιταλία.

«Θέλουμε να συνεχίσουμε να επιδιώκουμε τον εκδημοκρατισμό της τεχνολογίας με έμφαση στην κάμερα αλλά και την επίτευξη καινοτομιών σε τομείς όπως είναι οι επιδόσεις, η οθόνη, ο αποθηκευτικός χώρος και η γρήγορη φόρτιση» αναφέρει ο κ. Wong. «Στη μεσαία κατηγορία, οι χρήστες αναζητούν προϊόντα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και ο στόχος μας είναι αυτές οι τεχνολογίες να είναι διαθέσιμες σε ένα ευρύ κοινό».

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή