MV AGUSTA RIVALE 800
Αυτή η Ιταλίδα θα κάψει καρδιές στο πέρασμά της, θα ανάψει φωτιές όπου στηθεί, θα γίνει αντικείμενο συζήτησης όπου σταθεί.
Από πέρυσι που την είχαμε πρωτοδεί στο σαλόνι του Μιλάνου, οι θεωρίες έδωσαν και πήραν. Θα βγει στην παραγωγή, δεν θα βγει στην παραγωγή, θα βγει αλλά θα είναι διαφορετική, θα βγει και θα είναι ίδια. Τελικά, έγινε αυτό που θέλαμε όλοι: Ήρθε στο φως χωρίς να καεί στην εμφάνιση! Και εκεί, κυριολεκτικά κόβει ανάσες. Όχι ότι με τα υπόλοιπα περιφερειακά πάει πίσω, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι εντυπωσιακή στην όψη, έως και τρομακτική. Ως εκ τούτου θα την εντάξουμε στην κατηγορία των μοτοσυκλετών streefighter και όχι σε κάποια άλλη, πχ naked, supermoto, megamoto κλπ.
Το σχεδιαστικό αποκορύφωμα αυτής της εντυπωσιακής μοτοσυκλέτας σίγουρα βρίσκεται στη δεξιά της πλευρά, όπου το μονόμπρατσο αναδεικύει ακόμα περισσότερο τις τρεις μπούκες (συγνώμη τα τελικά ήθελα να πω) της εξάτμισης. Ένα για κάθε κύλινδρο, εξάλλου το γράφει και πάνω στα πλαστικά: «Tre Pistoni» (Τρία έμβολα). Και τιμώντας το όνομά της, τη βλέπουμε να θέλει για αντιπάλους μοτοσυκλέτες ίδιας φιλοσοφίας, όπως τις Ducati Streetfighter 848 (850 κ.εκ., 132 ίπποι, 199 κιλά), Yamaha ΜΤ-09 (850 κ.εκ., 115 ίπποι, 188 κιλά), Kawasaki Z800 (806 κ.εκ, 113 ίπποι, 229 κιλά) και Suzuki GSR 750 (750 κ.εκ, 106 ίπποι, 213 κιλά).
Με 3κύλινδρο κινητήρα 800 κ.εκ., που προέρχεται από το Brutale και που αποδίδει 125 ίππους, είναι δεύτερη μετά τη Ducati σε ιπποδύναμη, πλην όμως με βάρος χαμηλότερο κατά 6 κιλά από την έτερη Ιταλίδα, οπότε στον τομέα της σχέσης βάρους–ισχύος τα πράγματα μάλλον εξισορροπούνται.
H λειτουργία του κινητήρα ρυθμίζεται από τον αναβάτη, που μπορεί να επέμβει στη χαρτογράφηση και να διαλέξει τρεις διαφορετικούς τρόπους απόδοσης, ενώ το πάρτι των ηλεκτρονικών συνεχίζεται στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control), που ρυθμίζεται σε οκτώ διαφορετικά επίπεδα! «Δανεικό» είναι και το υβριδικό πλαίσιο από αλουμίνιο και ατσάλι (ομοίως από το Brutale), ενώ στις αναρτήσεις θα συναντήσουμε περισσότερο προσγειωμένες λύσεις και όχι εξωτικές εφαρμογές, όπως πιρούνι της Marzocchi και αμορτισέρ της Sachs που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά των ελατηρίων τους.
Τα φρένα, τέλος, δεν θα μπορούσαν να μην ανήκουν στη Brembo και να μην διαθέτουν ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες.
Νίκος Βιτσιλάκης
Πηγή: carzine.gr