Τραπεζίτης πίσω από την «ανατροπή» Ραγκούση για τα ταξί

Πολιτικά εξέπληξε και στη συνέχεια αποδοκιμάσθηκε και από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, η αιφνιδιαστική επιλογή Ραγκούση, ελάχιστες μέρες αφού ανέλαβε από...

Τραπεζίτης πίσω από την «ανατροπή» Ραγκούση για τα ταξί
2'

Πολιτικά εξέπληξε και στη συνέχεια αποδοκιμάσθηκε και από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, η αιφνιδιαστική επιλογή Ραγκούση, ελάχιστες μέρες αφού ανέλαβε από τον κ. Ρέππα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για την αλλαγή των όσων συμφωνήθηκαν μεταξύ κυβέρνησης και ιδιοκτητών ταξί , στην λογική της απελευθέρωσης του επαγγέλματος.

Συγκεκριμένα ο κ. Γ. Ραγκούσης προτίθεται να εκμηδενίσει την αξία απόκτησης μιας άδειας ταξί και να απελευθερώσει τελείως τον έλεγχο του αριθμού τους. Είναι ένα καθεστώς πρωτόγνωρο που δεν ισχύει σε καμία χώρα της Ευρώπης και ουσιαστικά εκμηδενίζει την αξίας περίπου 150.000 ευρώ επένδυση που έχουν κάνει για κάθε τέτοια άδεια, μέχρι σήμερα και τις περισσότερες φορές με δανεισμό, οι επαγγελματίες του κλάδου.

Πληροφορίες του Newscode.gr, αναφέρουν ότι πίσω από τον «αιφνιδιασμό» Ραγκούση , υπάρχει ο σχεδιασμός πολύ γνωστού τραπεζίτη, που συνηθίζει να κάνει περίεργα επιχειρηματικά παίγνια. Ο εν λόγω κύριος θέλει να αποκτήσει με πολύ μικρό κόστος περίπου 700 άδειες ταξί και αυτά να έχουν ως περιβάλον λειτουργίας το αεροδρόμιο «Ελ Βενιζέλος», ως εταιρεία με σύμβαση συνεργασίας με το αεροδρόμιο. Ανάλογες σκέψεις κάνουν και μεγαλο- ξενοδόχοι των Αθηνών, ειδικά κεντρικών ξενοδοχείων των Αθηνών, που θα ήθελαν να αποκτήσουν για παράδειγμα μίνι στόλο ταξί, 30-35 αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση της πελατείας τους.

Σε μια τέτοια περίπτωση οι σημερινοί ιδιοκτήτες ταξί θα οδηγούνταν στη χρεοκοπία, αφού η αξία των αδειών θα εκμηδενιζόταν , τα δάνεια θα παρέμεναν προς αποπληρωμή και η λειτουργία του ταξί, όχι μόνον δεν θα απελευθερωνόταν επιπλέον, αλλά θα αποκτούσε πολύ σημαντικούς περιορισμούς. Το επάγγελμα θα κλείσει αντί να ανοίξει και τη μικρομεσαία επιχείρηση, που αποτελεί σήμερα ένα ταξί, θα αντικαθιστούσε το καρτέλ , που σχεδιάζει ο τραπεζίτης και κάποοι άλλοι από τους «ισχυρούς» των Αθηνών.

Οι σημερινοί ιδιοκτήτες και οδηγοί των ταξί , θα παρέμεναν στην περίπτωση αυτή οδηγοί, χωρισμένοι σε τρείς βάρδιες και με μηνιαία αμοιβή περίπου 500 ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα στο newscode.gr

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή