Γιατί απαγορεύτηκε η διαφήμιση του Toyota Hilux

Η πρόσφατη απαγόρευση της διαφήμισης της Toyota για το νέο Hilux από τη βρετανική ρυθμιστική αρχή διαφήμισης οφείλεται σε περιβαλλοντικές ανησυχίες.

Γιατί απαγορεύτηκε η διαφήμιση του Toyota Hilux
1'

Το τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων παρουσίαζε έναν στόλο φορτηγών Hilux να οδηγούν σε διάφορα εδάφη, συμπεριλαμβανομένης της διάσχισης ενός ποταμού, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος.

Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) επέκρινε τη διαφήμιση επειδή απεικόνιζε σκληρή οδήγηση σε φυσικά οικοσυστήματα χωρίς να αναγνωρίζει τις πιθανές συνέπειες στο περιβάλλον.

Η απόφαση αυτή αντικατοπτρίζει τη συνεχιζόμενη σύγκρουση μεταξύ της προώθησης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες των σκληροτράχηλων SUV και των οχημάτων εκτός δρόμου και των αυξανόμενων επικρίσεων σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους.

Διαβάστε περισσότερα στο carzine

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή